Can sıkıcı zamanlarda kendime"Hayatın sana verilmiş bir sözü yok"derim.Biz doğarken,hayat bize hiçbir söz vermez.Tarihte hiç ellerinde bir mektupla doğan bebek olmadı.Hayat bize gül bahçesi vaat etmedi.Beklentilerimizi biz hayata yükleriz.Kendi kendimize gelin güvey olmaya gerek yok!