Seda

Seda
“Beklemeyi bilen amacına ulaşır…”
"Saklayacak değilim, kaybetmiş insanları, kazananlardan daha yakın bulurum kendime. Onların yaşadıklarında çok daha fazla merhamet vardır, çok daha fazla acı."
Edebiyat
Reklam
"Aşk nedir, Başkomiserim?" "Bilmiyorum ki... Sevip de kavuşamamaktır, isteyip de alamamaktır, ne bileyim. Bir insanı yanında istemektir... Ama herkesin kendine göre bir aşk tarifi var."
Edebiyat
"Ama insanın söz geçiremediği duygular vardır, engelleyemediğimiz düşünceler. Nezaket başkadır, insanın içinden geçenler başka"
Edebiyat
"Hayat,yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten?"
Edebiyat
"İnsan aynı anda hem keder hem sevinç duyabilir mi?Duyabilirmiş.."
Edebiyat
Reklam