Seda Öz

Hayat’ın gerçek acısı.
‘Hiç beklediğim gibi değildi, işimi bitirmedi. Tam aksine...bana karşılaştırma yapma olanağı tanıdı, acının içinde acıya rağmen var olabileceğimi öğrendim.’
Sayfa 740·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçekten hâlâ birbirimizi seviyoruz... Buna ne kadar ender rastlandığını biliyor musunuz?
Sayfa 664·Kitabı okudu
Edebiyat
En son ne zaman bu kadar uç duygular arasında gidip gelmişti? Doğruyu söylemek gerekirse hayatında hiçbir örneğini hatırlamıyordu...ama çok geçmeden hatırlayacağına dair kötü bir his vardı içinde.
Sayfa 540·Kitabı okudu
Edebiyat
‘Büyüdük. Bunun bizim başımıza da gelebileceğini düşünmemiştik.’
Sayfa 465 - Bill (iç ses)·Kitabı okudu
Edebiyat
...O günden sonra ikimiz de kendi yolumuza gittik. Geri dönüp baktığımda, pişman değilim.
Sayfa 434·Kitabı okudu
Edebiyat