Adını bile kendin belirlemedigin bir dünyada olduğun gibi olmalı bekliyorlar.
Garip değil mi?
Olduğun gibi nasıl olunuyor?
Biri müsait zamanında anlatsın bana.
"Benim fırtınama katlanamayan biri,gökkusagimin tadını çıkaramaz "dedi.
Kabul ettim.
Fırtınasına,yağmuruna,çamur ve tipisine katlandım
Ama o gitti gökkuşağını başkasıyla paylaştı