Seda Demir

Seda Demir
@Seda1987
Nesini seveyim kışın Henüz tam olarak kış başlamadan, bitişinin hayalini kuruyorum.Kışın güzel oluşunu;evinde doğalgaz olup da faturasının miktarını umursamayacak olanlar yaşar.Bırde geçen yıl giydiği kışlıklari giymek zorunda olmayanlar...Sobasının fırınında kestane veya patates kavuranlar çaresizlikten ötürü kışı renklendirmeye çalışıyorlar.Nesini seveyim kışın?
Sayfa 87·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Değerinizden şüphe ettiğiniz yerlerde durmayın"
Sayfa 77·Kitabı okudu
"Herkes o kadar kalabalık ki,kimin hayatına girsen fazlalık oluyorsun"
Sayfa 83·Kitabı okudu
Sözün ağırlığını sırtında taşıdığın yükten değil ,kalbinde taşıdığın yaradan anlarsın.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Girebilsen şu sinemde neler var,gülüp oynadığım ele karşıdır.
Sayfa 7·Kitabı okudu