Nesini seveyim kışın
Henüz tam olarak kış başlamadan, bitişinin hayalini kuruyorum.Kışın güzel oluşunu;evinde doğalgaz olup da faturasının miktarını umursamayacak olanlar yaşar.Bırde geçen yıl giydiği kışlıklari giymek zorunda olmayanlar...Sobasının fırınında kestane veya patates kavuranlar çaresizlikten ötürü kışı renklendirmeye çalışıyorlar.Nesini seveyim kışın?