Seda Demir

Seda Demir
@Seda1987
Meğerse büyümek okadar güzel birsey değilmiş.
Sayfa 302·Kitabı okudu
Reklam
Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, doğruları bilip yanlışları seçmek istemesi midir?
Sayfa 246·Kitabı okudu
Kadına gözlerinle dokunursan sana NEFS olur, Kadına yüreğinle dokunursan sana NEFES olur.
Dedi ki şair; Yaralarımı sarman için, savaşlarımı bilmen gerek.
Kadın zenginliktir,harcayıp sefilleşmeyin.