Seda Demir

Seda Demir
@Seda1987
...yoksa annemin dediği gibi doğarken bile acele ettiğimden midir bilmem,bu dünyanın içine tam giremedim.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam
Savaş benim çocukluğumdan geçip gitmişti.Ama korunaklı bir evin içinde biraz ürpererek hissettiğiniz fırtına gibi...
İçimdeki sır kırılmış gibi paramparça...Birdenbire büyümüş gibi durgun...
Sayfa 61·Kitabı okudu
...Kimseyi elinden sıkı sıkı tutarak hayat boyu yanımızda tutamayacagımizı öğrenmiştim.
Gökyüzü gibi birşey bu çocukluk,hiçbir yere gitmiyor.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Reklam