Seda

Seda
@Seda99x
Tren
''Büyü geleneğinde düşmanlar yolcu gibi ilginç bir isimle anılır. Bize burada bir kötülük yapabilirler demiyorum. Siz müsaade etmedikçe yapamazlar. Aslında burada biz onlarla beraberiz, onlar da öbür tarafta insanlarla beraberdir. Aynı trendeyiz. Sorunu ortadan kaldırmanın tek yolu hatalan düzeltmek, çatışmalann ötesine geçmektir. Bu her an gerçekleşebilir, fakat bazen bu noktaya gelrnek için pek çok hayat yaşamak gerekir. Birlikteliklerimiz de, aynlıklarunız da ebediyete kadardır. Her gidi§in bir dönü§ü, her dönü§ün de mutlaka bir gidi§i vardır."
Sayfa 116·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Güneş
-İyi ama dualar bizi Tanrı ya yaklaştırmaz mı? "Soruna soruyla cevap vereyim. Güneş yarın sabah sen dua ettin diye mi doğacak? Elbette hayır; güneş Kainat'ın kanunu gereği doğar. Tanrı ya dua etsek de etmesek de hep yanımızdadır." 'Yani sence dualar gereksiz mi?" diye üsteleeli Tatyana. "Kesinlikle hayır. Sabah erken kalkmazsan güneşin doğuşunu asla göremezsin. Dua etmezsen, Tanrı daima yanında olsa bile O'nun varlığını hissedemezsin.”
Sayfa 124·Kitabı okudu

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
139 günde okudu
·
2026 8. kitabı
Henry Cloud
7.8/10 · 46 okunma

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2026 7. kitabı
Paulo Coelho
7.1/10 · 7,9bin okunma