Seda DURMUŞ

Seda DURMUŞ
@SedaDurmus
null
Endüstri Mühendisi
null
5 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
10/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Belki de en acısıydı aşkların. Ya da en güzeli. Ya da en bilinmeyeni. Kadına göre en güzeli, erkeğe göre en bilinmeyeniydi, en sıradan olandı belkide. Olsun ne önemi vardı ki tanımanın tanınmanın, sonuçta tanınmadan da sevebilmişti delicesine. Okuduğum en özel aşk kitabıydı belki de. Belkide değil öyleydi. Nasıl sever ki bir insan bu kadar hem de adını bile sormayan birini. Bende bu sorunun cevabı yok ama Stefan Zweig'de var.
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma