Aşk , sevgi konulu şiirsel tarzda yazılmış bir kitap . Ben normalde de şiir pek sevmediğim için bu kitabı da ne yazık ki beğenmedim . Şairin cümleleri bana biraz abartı geldi . Okurken etkilenmedim . Şiir türünü sevenler bir şans verebilir tabi ki …
Her cümlesine bire bir katılmasam da genel olarak beğendim diyebilirim . Öğretmenlik mesleğini yapan herkesin okumasını isterim . İlla ki size katacakları olacaktır kitabın . Öğretmenlikte nasıl başarılı olunur , bunu anlatmış yazar . Kısaca “ Mesleğinizi sevin , öğrencilerinizi sevin , branşınıza hakim olun, gelişime açık olun …” şeklinde özetleyebilirim .