Seda demir

Seda demir
@Sedademir99
“Kimseyi sevmeye cesaretim yok.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saklamaya çalışma, nafile. Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akıyor.
İçimde sönük bir ümit yok değildi. Çok güzel bulduğumuz için, hiçbir zaman elimize geçmeyecek sandığımız şeylere karşı duyulan o ümitsiz ümit.
‘’O vakit sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.’’
Yüz güzelliği kadar dünyada lüzumsuz hatta muzır bir şey olmadığı asıl güzelliği ruhta, gönülde aramak lazım geldiğini söylüyorum.