Seda K

Seda K
@Sedakk
"Tanrının varlığına olan inancımı kaybettiğimde yaşayamadığım açıktı, eğer bir yaratıcının var olduğuna dair belli belirsiz bir ümidim olmasaydı çoktan kendimi öldürmüştüm."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnanç, diğerlerine olduğu gibi benim hayatıma da bir anlam sağlamış, yaşamamı mümkün kılmıştı.
Sayfa 57·Kitabı okudu
' Kimse sana cevap veremeyecek ve zaman ayıramayacak kadar meşgul değildir. '
Ne yaşamış olursan ol, her şeyi belirleyecek olan yaşamının kalan kısmıdır!

Seda K

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2019 25. kitabı
Bircan Yıldırım
7/10 · 3.750 okunma