Seda Manay

Seda Manay
@Sedamanay
Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde...

Seda Manay

, bir kitap okudu
6/10
·384 syf.·
5 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Lisa Jackson
8/10 · 150 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç yaşında olursan ol; Hayat yeniden başlamaya ve keşfetmeye değer Bugün yeniden başlamaya Hayatı keşfetmeye hazır mısın? Günaydınnnn Hayattt
“Yeni bir insan tanımaya gücüm yok, Yeni bir kitap okumak daha iyi bir fikir Yanılma şansımız yok en azından.”
Hayat iki şekilde yaşanır; Ya hiç mucize yokmuş gibi boş ve anlamsız Ya da her şey birer mucizeymiş gibi Mutlulukla yaşarsın ve zamansız... Günaydınnnn Hayattt
''İnsanın bir yerlere oturup olanlara yalnızca diş sıkması, metanet sayılmasın. Her şeye rağmen delirmemek, öyle kolay değil.''