Seda Manay

Seda Manay
@Sedamanay
Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde...
Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken.. Sabahattin Ali
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne güzel demiş Nazım hikmet "Seninle konuşabilecek kadar heybetli değildi belki kelimelerim,ama ruhunu derinden sallayacak kadar derindi hissettiklerim Nazım Hikmet Ran
Yaşamak çok başka bir şey, Bazı insanlar sadece var’ lar… Günaydınnn Hayat..
Okumayı bıraktığın gün sonbahardır. Ertesi gün cehaletin kışı başlar..
"Kimsenin sana kim ve ne olman gerektiğini söylemesine izin verme." Cassandra Clare