Seda Manay

Seda Manay
@Sedamanay
Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde...
Alıştım dediğim yokluğundan öpüyorum seni..
Sayfa 36·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Varsın ukala desinler sen seviyeli ol, gül geç. Unutma, ' Canın yandığında kimse olmuyor yanında.
“Yeni bir insan tanımaya gücüm yok, Yeni bir kitap okumak daha iyi bir fikir Yanılma şansımız yok en azından.”
Daha kendi sorunlarına cevap bulamazken, kendini onun kalbine çengelliiğne gibi tuttturulmuş bir soru işareti olarak bulursun "Peki, ben sende neyim?"
Sayfa 200·Kitabı okudu
Sadece "Gel" deriz. Ve neden diye sormadan koşa koşa gideriz nereye çağrılmışsak. Gerçek dostlar dostun "Gel" çağrısına neden diye sorarak cevap vermez. Geliyorum der.
Sayfa 56·Kitabı okudu