Seda

"Garip bir dağılma ve bölünmeden geçiyordum sürekli.Bazen bir şey düşünüyor,buna kendim de inanmıyordum.Bazen içimde kendime karşı bir acıma duygusu beliriyor,ama aklım ayıplıyordu beni.Birisiyle konuşsam,bir şey yapsam,türlü konularda söze karışsam gönlüm başka yerde oluyordu,aklım başka yerde,ve ayıplıyordum kendimi.Dağılan,çözülen bir kitleydim ben.Sanki ben hep böyleydim,böyle de kalacağım: acayip,biçimsiz bir karışım..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Mezarda olan için zaman,anlamını kaybeder."
"Sanki çok eski insanların,bu gibi masalların aracılığıyla sonraki kuşaklara geçmiş o hareketleri,düşünceleri,arzu ve âdetleri; bizim hayatımızın gereklerindendir.Binlerce yıl önce aynı sözler konuşuldu,aynı çiftleşmeler oldu,aynı çocukluk acıları yaşandı.Acaba bir baştan bir başa hayat,gülünç bir kıssa,inanılmaz ve ahmakça bir masal değil midir? Acaba ben kendi masalımı yazmıyor muyum? Fakat masal,her anlatanın,miras aldığı ruh durumunun sınırları içinde,tasarlayıp da eremediği dilekler için bir çözüm,bir kaçış yolu ancak."
"Hikayemi anlatmalıyım,ama nerden başlasam? Hayat baştan başa kıssadır,hikâyedir."