Seda

"Yeryüzünde her şeyin ömrü sınırlıdır,ilelebet var olacak bir şey insan elinden çıkamaz."
Reklam
"Yaşadığımız bu kahrolası çağda,mutluluk dolu bir güne uyanacağımız ne malum? "
"Herkes onu çok seviyordu,bir şairin en güzel hayalinin ete kemiğe bürünmüş haliydi sanki."

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·56 syf.·
2021 34. kitabı
Jules Verne
7.2/10 · 24,9bin okunma
"Doğa herhangi bir yerde canlılardan birine kötü davransa da ve Tanrı,yarattığı varlıklardan birini unutsa da, devletin resmi dairesi bir insanı unutmazdı ve düzgün işleyen bir kütükte aksaklık olamazdı."
Reklam