Seda

"Kusurlarını görmeden birbirlerini anlamanın kör duygusu bu iki yalnız insanın üzerine bir mutluluk gibi inmişti."
Reklam

Seda

, bir kitap okudu
7/10
·56 syf.·
2021 33. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 39,1bin okunma
"yeryüzünde insanoğlu için kendi yasasının dışında bir yasa olmadığını ve hiçbir şeyin birine bağlı olmak kadar insanı hayata bağlamadığını hissetti."
"Ancak şimdi farkına varıyordu yazgısının ve bunun farkına vardığından beri de kendi yok oluşunun.Ve yaşam çığlık atıyordu yüreğinde."
"İnsan bir amaç uğruna kendinden vazgeçebilir,fakat başkalarının çılgınca fikirleri uğruna değil."
Reklam