Seda

"Düşüncelerimizle,kanımızla içimizde oluşturduğumuz görünmez adalet dışında başka bir adalet olduğuna inanıyor musun?"
Reklam
"Bu adil bir savaş değil.Bir makineye karşı gelinemez.İnsana karşı koyulabilir.Fakat bu bir makine,bir kasap makinesi,vicdanı ve aklı olmayan ruhsuz bir alet.Ona karşı koyulamaz."
"Tüm dünya yerle bir olurken,insanın kendisi için çalışması bir suç.Günümüzde artık hiç kimse sadece kendisi için hissedemez,kendisi için yaşayamaz."
"Ben özgürlüğümden başka bir şey istemiyorum."

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·50 syf.·
2021 32. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Reklam