Sedat kaya

Sedat kaya
@Sedat0216
Yüzüm güler, yüreğim ağlar..
Adalet Bakanlığı
SAÜ
Nevşehir
4 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle kırgınım ki bulut olsam aylarca dinmez yağmurum...
Haliyle, düşüncelerim mutluluktan hayli uzaktı o gün.
Eski kır evi, tenha ve hoş ortam, büyük bahçe, Londra'ya bir saat uzaklıkta, en yakın köye üç kilometre...
çocukluğuma bir özür borcu var hayatın çünkü hiç yaşayamadım ve hâlâ ölüyüm