Seda

Hafızamıza en çok, unutmaya çalıştıklarımız kazınır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini canavara dönüştüren, insan olmanın acısından kurtulur.
Nefret ettiğim ve taptığım insanlara dönüştüm. Heyecanlı da oldum sıkıcı da; mutlu da oldum fazlasıyla hüzünlü de. Tarihin hem doğru hem de yanlış tarafında oldum. Kısacası, kendimi kaybettim.
Cehalet zamanla şekil değiştirir. Ama hep vardır ve her zaman için ölümcüldür.
Seni sevdim, ama artık yoruldum… Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.