Seda

Yüreğimin tam orta noktasında bir yorgunluk var. Asla olamadığım kişi beni üzüyor, ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor. Umutlara ve keskin inançlara çarpıp düştüm, benimle birlikte bütün batan güneşler de düştü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hissetmek ne büyük bir ağırlık! Hissetmek zorunda olmak ne büyük bir ağırlık!
Ne var ki saçma cümleler, insanda hüngür hüngür ağlama isteği uyandırabilirmiş meğer.

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·236 syf.·
2024 2. kitabı
José Saramago
7.6/10 · 15,4bin okunma

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2024 1. kitabı
Leonid Andreyev
7.3/10 · 4.829 okunma