Sedef Furan

Sedef Furan
@Sedeffuran
Ustaya sormuşlar: “Her şeyi kaybettik, ne yapacağız?” Usta cevaplamış: “Çay koy, yeniden başlayacağız…”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En acısı da ne biliyor musun? Aslında sana hiç sahip olamadığımı, seni kaybettiğimde anlamış olmam!
Meğer her şeyimmiş gibi davranan hiçbir şeyimmişsin sen! Aslında hiçbir şeyimi kaybettim ben!
Gittiği yere kadar değil, gücünün yettiği yere kadar sevmeli insan...
Yazdıklarımda, çaresizliğinize çareler arıyorsunuz; oysa ben çaresizliğimi yazıyorum, siz onları çare sanıyorsunuz. Aşk bir miras değildir ve kimseden kimseye kalmaz. Hayat verilmemiş bir sözü tutmaktır. Kimi yazar kimi yaşar. Yani demem o ki; öyle bir söz yazarsın ki bütün bir hayatı anlatır, öyle bir hayat yaşarsın ki bütün sözler anlamsız kalır.