çok sinirliyim şuan ıııığğğ! Bir insan, bir insanı bu kadar hastalıklı, bu kadar fazla sevmemeli. Ki sevgi bu değil de işte Stefan öyle demiş, öyle olsun hadi.
Okumaya çok merak ederek başladığım bir kitaptı. Bitirmem biraz uzun sürdü, akıcı olmadığından değil. Yalın bir dili var, güzel. Ama kitabı ortalarından sonra hissetmeye başladım diyebilirim. Yarısından sonra başlıyor sanki her şey. Fakat sonu pek tatmin etmedi. Sonuçlansın isterdim, açığa çıksın bazı şeyler. Ama olsun, yinede gerçekleri çok güzel yansıtan bir roman. Ve gerçekte de her zaman her şey olması gerektiği gibi olmuyor. Güzel ve keyifliydi okumak.
Bülbülü ÖldürmekHarper Lee · Epsilon Yayınevi · 202088,8bin okunma