Bir insanın ilişkileri ana-babasıyla başlar. Bu böylesi bir rehberliktir ki bıraktığı izlerin bazıları yaşam boyu varlığını sürdürebilir ve yetişkin insanın dünyasını algılama biçimini etkileyebilir.
çok sinirliyim şuan ıııığğğ! Bir insan, bir insanı bu kadar hastalıklı, bu kadar fazla sevmemeli. Ki sevgi bu değil de işte Stefan öyle demiş, öyle olsun hadi.