Seda

Seda
@Sedefseda
”Daha de büyük, bir güneşten bahsediyorum. Her birimizin yüreğinde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimiz uyansın diye göğüsümüzde uyandırdığımız güneşten.”
Sayfa 71·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
”Yavaş yavaş unutacak, unutacaksın, ileride hatırladığın her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın.”
Sayfa 33·Kitabı okudu

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·280 syf.·
2022 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma
’Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.’
Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki…
Sayfa 48·Kitabı okudu