📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Serinin son kitabına geçmek üzereyim. Şu ana kadar okuduklarımdan yola çıkarak şunu söyleyebilirim ki her zaman olduğu gibi film kitaba büyük haksızlık. Özellikle Melez Prens bence serinin en iyisiydi. Draco’nun korkusu, çaresizliği iyi yansıtılmıştı. Bence karakterler kitapta daha derinlikli. Her karakter kendi içinde bir hikayeye ve dinamiğe sahip ama filmde bunlar atlanmış. Bence en önemlisi kitaptaki harry ile filmdeki arasında dağlar kadar fark olması. Harry Potter kitapta son derece buyurgan, dik başlı, öfkeli. Kesinlikle filmdeki kadar dostlarına düşkün veya fedakar değil. Sanırım bu sebeplerden sadece filmle yetinmek yerine bu seri baştan sona okunmalı.
Uzun yıllardır Sarah Jio sevdiğim yazarlardan biridir. Hangi kitabını okusam geçmişle günümüz arasında kurduğu o sarsılmaz bağa hep hayran kalmışımdır. Ama nedense bu kitap bana aynı hissi vermedi. Sanki olaylar büyüleyici olsun diye fazlasıyla zorlama bağlantılar kurmuş gibi hissettim. Yeni bir şehirde yeni bir hayata başlamak -her ne kadar hepimiz istesek de- bu kadar kolay olmayacaktır diye düşünüyorum. Ana karakter Valentina için hayat o kadar pürüzsüz ilerledi ki bir ara imrenmedim değil Şahane dostluklar, mucize aşklar ne ararsanız vardı. Yine de bunca toz pembe olaya rağmen dili akıcı, yer yer merak uyandırıcıydı. Sevdim mi? Her şeye rağmen evet