Semaaa

Semaaa
@Seemaa1
𐱅𐰇𐰼𐰰
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanların arasına karışıp onlara uyuduğum için de kendimden nefret ediyorum."
Sayfa 426·Kitabı okudu
1000Kitap