Semaaa

Semaaa
@Seemaa1
𐱅𐰇𐰼𐰰
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanların arasına karışıp onlara uyuduğum için de kendimden nefret ediyorum."
Sayfa 426·Kitabı okudu
1000Kitap
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
Sayfa 425 - Selim Işık·Kitabı okudu
Edebiyat