Başaracağım, sevgili dostum, sana söz veriyorum, kendimi düzelteceğim, her zaman yaptığım gibi yazgımızın karşımıza çıkardığı ufak tefek sıkıntıları artık tekrarlayıp durmayacağım; içinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak.
Kalabalığın bakışlarını bir şeye benzetemiyor. Kalbinde, kafasında bir yere yerleştiremiyor. Geçmişiyle birleştiremiyor. Sade bir ürküntü, sade bir heyecan...