.
Jojo Moyes'in diğer kitaplarına göre biraz daha basite kaçınılmış, öykü tarzında bir kitap. Kitap İngiliz bir kızın erkek arkadaşıyla planladığı 2 günlük tatilinin erkek arkadaşının gelmemesi sonucu tek başına ilk defa Paris'e gitmesini ve sonrasında beklenmedik şekilde gelişen olayları anlatıyor.
Ve yine soruyor kendine:
Peki, bunca yıl ne yaptın?
Hayatının en iyi yıllarını hangi mezarlığa gömdün?
Gerçekten yaşadın mı yoksa yaşadığını mı sandın?