Sefa

Sefa
@Sefacvk
“Âmâlar şehrinde mum taciriyiz.”
Şiir İşçisi
11 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Sevmesin mi Sarı Zeybek Gökçen'i? Yüzü melek, saçı ipek Gökçen'i? Bütün Aydın elinde tek Gökçen'i? Kız sevmeyen erin gönlü paslanır, Paslanır da imil imil yaslanır. "
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“dayanamıyorum artık Theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. unutmaya çalışıyorum, daha çok resim yaparak unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. kulağımdaki çığlıklara karşı koyamıyorum. kendime zarar vermekten çok korkuyorum..” Van Gogh'un kardeşine yazdığı son mektuptan bir bölüm.
Edebiyat
Adın dilimin kıyısına geldi Üç kez tövbe dedim kovdum
Şiir
“Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun.”
Şiir
"Kendimi unutunca seni yaşıyorum yaşamak bu anı yaşamaktır."