Sefa

Sefa
@Sefacvk
“Âmâlar şehrinde mum taciriyiz.”
Şiir İşçisi
11 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gökçen: “ Sipahi! Buraya neden geldin?” Deli Kurt: “Gözlerini görmeye geldim...” .
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"O halde sen de kendini yargılarsın," dedi kral. "Bu en zorudur. Bir başkasını yargılamaktan çok daha zordur kendini yargılamak. Kendini yargılamayı becerebilirsen, gerçek bir bilgesin demektir."
1000Kitap
"Gün olur, alır başımı giderim, Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda."
Şiir
-Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım? - Çünkü onu susturmayı başaramazsın.
Edebiyat
"" (...) namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? ""
Dostoyevski