" Bir ihtiyarın kırışık yüzünde parlayan tek bir damla gözyaşı , genç bir adamın gözkapaklarından dökülen bütün yaşlardan daha dokunaklıdır , çünkü bu gözyaşı yıpranmış bir yürekten gelir . "
Bu bakışların anlamını ancak çok sonra, ruhum ağırlıkların ve ölçülerin dünyasından özgürleştiğinde, kalplerin tek bir bakışla birbirlerini anladıkları ve zihinlerin gizli bir uyumla ışıl ışıl açıldıkları yüce evrene doğru yükseldiğinde kavrayacaktım.
“Olmaz mı, herkes kendine göre iyi. Zannedersin ki kötülük kapının dışındadır, örtersin yüzüne orada kalır. Bir suç işlense önce yetimleri işaret ederler, onların örtecek kapısı yok ya, o hesap.”