Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
O karışık bir hayatın içinde insanlık denilen nesneyi bulamamış bir gençti.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hissetiği ancak bir yabancının üzüntüsünden ibaretti. Babanın kalbinde yanan evlat sevgisine karşılık gurbet denilen zalim el, evladı saygısız ve sevgisiz bırakmıştı.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
Göz ölmüş gözyaşı henüz hayattaydı. Bu gözyaşı evlat sevgisinin son nişanı olarak parlıyordu.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
Evet şimdiye kadar din kurtarmıştı onu dinin dışında insan insanlıktan uzaklaşıyorydu.
Sayfa 192·Kitabı okudu
Alıntı
Korktuğu şey kapının dışında değildi. İçeriye girmiş, saklanmak istediği, kaçmak istediği şey ona bakıyordu. O vicdandı.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam