Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
Yüzünden kendi emeğini yemenin ferahlığı ve serbestliği okunuyordu.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi isteklerine ve zevklerine esirken başkalarından hürriyet istiyorlardı.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
Vicdanının üzerine pek ağır bir yük konmuş gibi dizleri titremeye başladı.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Alıntı
Biz hırsız ve katillerden hiç bir zaman korkmamalıyız. Önce kendimizden korkmalıyız. Çünkü en büyük hırsızlık batıl itikatlardır. En büyük katil, sefahat ve kötü ahlaktır. Yani cebimize ait olan tehlikelerden evvel, ruhumuza ait olan tehlikelere dikkat etmeliyiz.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Askerlerin cesareti olduğu gibi papazın da cesareti olmalı. Çünkü inananlarda askerdir. Hem de Allah'ın askeri.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı