Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
Kül rengi gözlerinin gerisinde hayata mı, insana mı pek belli olmayan bir hınç saklıydı.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü bir günle iyi günün farkı yoktu onlar için çünkü savaş vardı ölen ölüyordu, yıkılan yıkılıyordu yağmurlu günlerde de güneşli günlerde de.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Uzaklardan top sesleri geliyordu hâlâ. Ama onlar duymuyorlardı. Duyuyorlarsa da aldırmıyorlardı. Çünkü savaş sesleri üzerinde hayata,sevgiye özlemler uyanmıştı kalpleri içinde. Kalpleri içinde uyanmış bu özlemlerin yanında savaş bile gölgede kalıyordu.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
İşte yüce bir memleket ama yalnızca savaşta değil her şeyde ve her zaman. Bu memleketin her şeyi yüce.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Tanrım! Hayatta ve ölümde insanoğlunu yalnız bırakma.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı