Yürüyorlardı ikişer üçer . Bazen tek tek. Tüfeklerini de omuzlarında taşıyorlardı. Askerdiler taşıyacaklardı elbet. Ama insandılar da umutsuz yollarda yürürken, terk edilmiş evlerde, ekini biçilmemiş tarlalarda gizli kalmış yaşam sevgisi de onlarla onların içinde ve onların yanı başlarında adımlıyordu.
Şehidimize Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Cezaevinde olması gerekirken sokaklarda eşkiyalık yapanlar tarafından şehit edildi. Unutmayalım unutturmayalım inşallah.