İnsana insan olmanın mahiyetini hatırlatan samimi ifadeler var kitapta. Anlatımdaki doğallık ve sıcaklık okuyucuyu peşine takıp götürüyor. Kimi zaman empati, kimi zaman da özeleştiri yapmaya sevk ediyor sizi yazar. Üslubuna aşina iseniz kitabı bitirene kadar kopamıyorsunuz ondan. Bitirince de naif bir tat bırakıyor dimağınızda. Fazla söze ne hacet, iyi ki okumuşum dedirtecek bir kitap kanaatimce.