Nasıl mutlu oluruz?
Sorunun yanıtını aramak yerine, her hangi bir insan veya nesneyle mutlu olmaya çalışın.
Hiç ummadık bir anda karanlıktan çekiyor sizi her hangi biri, birileri..✨
Anlatınca iyi olmuyor insan, yaralarını deşmekten başka hiçbir şeye yaramıyor anlatmak.! Yanında olun yeter, hiç değilse hissettirin, Hislerini kaybetmeden'..
Günlerce bul beni dedim duymadın, şimdi gece oldu son bir ihtimal belki duyarsın diye geçirmeden edemedim içimden, ama unuttuğum bir şey vardı ki Çıka geldin, Zamanlaman kötüydü.. Karanlıkta arıyordun, karanlık birisini'..
Bazen kendine yaslanır insan, kendisine sığınır der ki:
"Gidelim buradan. Göğsünü sıkan, içini daraltan o kederi geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim. Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim." Güzel yarınlar için gidelim..