Spor için mi, kuvvetlenmek için mi doluyorlardı stadyum denilen bu hastaneye? Gerçekte, onlar boşalıp rahatlamayı gereksiniyorlardı. Ama kime, kimlere sövmeleri gerektiğini bilmediklerinden, bilseler de onlara sövmeleri olanaksız olduğundan, şu zavallılar umarsızlık içinde birbirlerine, hakeme, karşı takım oyuncularına sövüp, bağırıp rahatlıyorlardı. Halkta birikmiş ve çıkış yolu bulamayan coşkuların böylece tehlikesizce boşalmasıysa, yönetmenlerin,
politikacıların işine geliyordu.