Bu, yaşamanın rüşveti, kanın şampanyası, mayanın taşması ki kimini kutsal düşüncelere daldırır ve kimilerine de göremedikleri halde Tanrı’yı gördürür ya da yaratır.
Yaşamın tek değerinin kendisine biçtiği değer olduğunu biliyor musun? Ve de gereksinimi kendin lehine yontuğu için bu değer elbette gereğinden fazla biçilir. Yukarı çıktığım o adamı ele al. kendini sanki çok değerli bir şeymiş gibi düşünüyor elmasların yakutların ötesinde bir hazine sanki. Sana göre? Hayır. Bana? Hiç de değil. Kendine göre? Evet. Ama ben onun takdirini kabul etmem.