Neredeydi o eski kış geceleri, nerde? Göğün kucağında gülüşen yıldızlar, dar sokaklarda, ellerinde fener evden eve misafirliğe giden köylüler, evden eve uçan sesler, mani söyleşen kızlar, gençler...
Nasıl olur da özlemenin, düşünmenin, fark etmenin, görmekten bile, elde etmekten bile tatlı olduğunu, dolgun ve sağlam olduğunu öğrenebilirdim... hem de beş duygu çapında?