Bir kadının en önemli işlevinin doğurmak olduğu yolundaki düşünce. Sanki hiçbir değeri olmayan bir üreme makinesisiniz. Keşke bununla onları tehdit edebilsek; el pençe divan durup sızlanmak yerine, tanrıymış gibi, ırkın koruyucusuymuş gibi üstünlük taslayabilsek
Eğer yukarıda gerçekten bu muhteşem adam (Tanrı) varsa, dünyada neden bu kadar çok sıkıntı var? Neden çocuklar kanser oluyor ve alçaklar çok para kazanıyor?