“Tek çare unutmakmış gibi. Şu yeryüzünde yaşanmışın dönüp geriye bakması olmasa unutabilirim ben de. Keşke biraz daha az düşünebilsem. Ama ben en fazla dönüp geriye bakabiliyorum. Ve hep hatırlıyorum.”
“Ama bilmiyordu ki vücudun ruha ihanet etmediği anlar pek azdır.Ne çok ister insan büyük kederlerin ardından ölüp gitmeyi de,başaramaz. Ruh,başına kara bir hale takarak göğe yükselmek için çırpınır ama vücut dünyalıdır; yer,içer,yaşar.”