O.

O.
@Sekizonvapuru
Her gün on sayfa da olsa biraz okumak terapi gibi geliyor :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayırlı cumalar 🌹
yaklaştığını sanırsın, yol başa sarar, mesafeler uzar ve yeniden yürümen gerekir aynı yolları.
:)

İzdiham Dergisi

@izdiham
·
Herkes bu meydana bir zafer için gelir; ben ise sade sana yenilmek için geldim. Sâmiha Ayverdi
Allah'ın rahmeti daimidir, Rabbim bizi mahrum eylemesin. Bunca günah arasında bize mağfiret eylesin. Kendi muhabbetiyle gönlümüzü şenlendirsin. Bayram olsun, neşe olsun hepimize.