Şikayet ettiğim ve dert edindiğim tüm o ufak şeyleri bir kenara bıraktım. Bunların hiçbirinin bir anlamı olmadığını anladım. Önemli olan yaşamın kendisiydi.
Güçlüklerle karşılaşan,zor günler yaşayan küçük çocuklara umulmadık bir sağduyu gelir,bir de bakarsınız kafayı çalıştırıyorlar,zorlukların üstesinden gelmeye çabalıyorlar.