Herkes her şeyin en iyisini, sevilmeyi, mutlu edilmeyi, şımartılmayı hak ettiğini düşünüyor ya..! Mesele herkes öyle düşünüyor Kim yapacaksa bunları ☺️
Kime ne anlatırsanız anlatın güzel bakmayana güzel gösteremezsiniz O yüzden ilişkilerde ilerde değişir demeyin zira insan değişmez şartlara göre hareket eder o kadar.. Siz gerçekten kaliteye önem verin derdiniz sevilmek değil anlaşılmak olsun canlar