Bu bebek yaşarsa ,biliyorum ki Allah bizi ölene dek birbirimizle kalalım diye yaşatacak onu .Onu büyütelim diye. Kurduğumuz bu yuva yıkılmasın diye, diyordu
"En güzel deniz :
henüz gidilmemiş olanıdır.
En güzel çocuk:
henüz büyümedi.
henüz yaşamadıklarımız.
Ve sana söylemek istediğim en güzel söz :
henüz söylememiş olduğum sözdür."
Hiç bırakmadım kardeşimin elini.Hiç ... Resim yapmayı öğrettim ona . Harfleri,notaların bazılarını,bebek elbisesi dikmeyi,evcilik oynamayı,kendini korumayı ,kedi sevmeyi ,yarasını iyi etmeyi ,ayakta kalmayı ,kayısı toplamayı,çamurdan ev yapmayı ... Hastalandık ,düştük ,yaralandık , âşık olduk ,hata yaptık , başardık ,diplomalar aldık ... Kavga ettiğimiz de oldu ama hiç küsmedik .Biz kocaman dünyada üç kardeştik ... Ah, biz nasıl büyüdük