İyi bir insan olmak ,çocuğunun bahçesine diktiğin bir ağaç mıdır ? Mutlu son dedikleri , Yaşarken görmesek de , diktiğimiz o ağacın bizden sonrakilere kalan meyvesi mi ?
Bana kardeşin bu ,onuncok seveceksin , dediler. Ben de onu çok sevdim.Sen şimdi onu sevmekten vazgeçer misin ? Başım üstüne yemin ver ,hiçbir zaman ona söylemeyeceksin ,dedi. Küçük teyzem de ona ,ben o kadar zalim miyim abla ,bunu bana nasıl sorarsın , dedi .
"Yeni bir ülke bulamazsın,başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir.Aynı evlerde kır düşecek saçlarına Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda Başka bir şey umma."